Środowisko, które sprzyja

Jak przekraczać sztywny podział nauczyciel – uczeń, a być osobą uczącą się… nieustannie?

Jak z „przerabiania” sekwencji kroków procesu nauczania – uczenia się tworzyć środowisko, które sprzyja rozwojowi?

Jak z „uśrednionego” przekazu do „uśrednionego” ucznia w czasie edukacyjnego spotkania się nie pominąć nikogo?

Jak?…

Czy znam wszystkie odpowiedzi? Oczywiście, że nie!

Wciąż szukam.

Oto kilka inspiracji ku refleksji, z QR kodami i linkami do dalszych poszukiwań.

Zapraszam do lektury. Pobierz plik. Ślij dalej.

Powodzenia

Agata

Puzzle inspiracji, czyli jak tworzyć środowisko sprzyjające uczeniu się

spis treści:

  • metoda prób i błędów
  • środowisko, które sprzyja każdemu
  • pierwszy krok
  • jedna rzecz na raz
  • daj uczniom wybór
  • odwrócona lekcja
  • i wtedy zaczyna się dziać…
  • system przetwarzania informacji

Puzzle inspiracji

  • słuchanie
  • mówienie
  • czytanie
  • przybornik kształtowania myślenia
  • pisanie

czyli RÓŻNORODNOŚĆ

Tekst: Puzzle inspiracji, czyli jak tworzyć środowisko sprzyjające uczeniu się. (autorka Agata Baj) powstał w ramach pilotażowego wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)

Znajdziesz go na stronie zakładce – ciekawe materiały https://scwewlodz.pl/ciekawe-materialy/

A tak wygląda robocza wersja pomysłu na tekst 😉

Interesują Cię kuluary mojej pracy? Napisz w komentarzu.

Dla mnie bardzo zajmujący jest proces tworzenia. Intryguje mnie, jaki inni robią, to co robią.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koszyk
Przewijanie do góry